IDEALNA ALTERNATYWA DLA TRADYCYJNEJ TELEFONII

Rozwiązania głosowe,  stworzyliśmy z myślą o ludziach wymagających, ceniących niezawodność, wysoką efektywność, oraz łatwość obsługi. Zastosowanie dedykowanego, symetrycznego łącza dostępowego, zapewnia bezpieczeństwo, niezawodność i wysoką jakość połączeń telefonicznych.

Gwarantujemy integralność, funkcjonalność,  oraz wysoką jakość połączeń.

ACTUS, zapewnia Państwu, zakres usług rozszerzonych m.in. rozmowy trójstronne, telekonferencje, przekierowania rozmów, blokadę wybranych kierunków. Usługi  dodatkowe,  obejmują różne funkcjonalności realizowane w sieci telefonicznej, centralach telefonicznych lub systemach współpracujących jak np. poczta głosowa, usługi ISDN, VOIP,  dostęp do usług sieci inteligentnych IN, usługi fax2mail itp.

Zarządzamy rozwiązaniem w pełnym zakresie.

ROZWIĄZANIA GŁOSOWE BIZNES

Actus integrator telekomunikacyjny

Nowe standardy w jakości rozmów, dzięki wykorzystywaniu łączy światłowodowych.

Oferujemy zaawansowane technologicznie rozwiązania w zakresie Centrali IP. Jeśli Twoja firma posiada rozbudowaną sieć telekomunikacyjną, to z pewnością zauważysz i docenisz szeroki wachlarz funkcjonalności naszego rozwiązania.

W naszej usłudze, możesz stworzyć prywatny plan numeracji, a także aktywować prezentację numeru rozmówcy, przekierowanie połączeń, identyfikację połączeń, czy blokadę połączeń na wybrane numery. Usługa pozwala na połączenie oddziałów Twojej firmy, w których zainstalowane są centrale telefoniczne, w jedną sieć umożliwiającą komunikację głosową.

Będziesz mile zaskoczony łatwością i prostotą obsługi, umożliwiającą zarządzanie użytkownikami, TELEFONAMI, ZAPOWIEDZIAMI GŁOSOWYMI, NAGRYWANYMI ROZMOWAMI, ODBIERANIEM MAILI, a także prowadzeniem VIDEOKONFERENCJI.

KORZYŚCI

  • Elastyczne rozwiązanie
  • Centrala telefoniczna
  • Dedykowane łączePBX VPBX SIPTRUNK SIP
  • Najwyższa jakość dźwięku
  • Zarządzanie end-to-end
  • Prywatny plan numeracji
  • Przekierowanie połączeń i ich identyfikacja
  • Blokowanie numeru
  • Możliwość zachowania dotychczasowej numeracji

OSZCZĘDNOŚĆ

  • Tańszy abonament
  • Atrakcyjne stawki na połączenia
  • Przejrzysty system rozliczeniowy
  • Bezpłatne połączenia wewnętrzne
  • Nielimitowane połączenia w ramach abonamentu
  • Pakiety minut

ELASTYCZNOŚĆ ROZWIĄZANIA

  • Możliwość dostosowania do specyficznych wymagań Twojej firmy
  • Komfort użytkowania, dzięki szerokiemu wachlarzowi usług dodatkowych

EFEKTYWNOŚĆ

  • Dedykowane łącze
  • Pełne wsparcie techniczne 24/7
  • Gwarancja niezawodności i wysokiej jakości

KOMPLEKSOWOŚĆ

  • Własny plan numeracji skróconej dla całej firmy
  • Pokoje konferencyjne
  • Łączność z firmą poza biurem

Rozwiązania głosowe ISP

Zadbaj o swoich klientów z pomocą ACTUS

ACTUS systematycznie rozwija ofertę usług głosowych dla operatorów tak, aby odpowiadała ona różnorodnym potrzebom Klientów, niezależnie od profilu i branży, w której działają.

Nasza Firma oferuje Państwu m.in. przydzieloną numerację, najwyższą jakość głosu, pełną historię połączeń, pomoc techniczną, a także gwarancję sprawnego działania platformy.

Usługa pozwala na połączenie oddziałów Państwa klientów, w których zainstalowane są centrale telefoniczne, w jedną sieć umożliwiającą komunikację głosową.

Dzięki nam, możesz radykalnie obniżyć koszty, przy zachowaniu najwyższej jakości usług.

Jesteśmy w stanie przesyłać ruch dla każdego operatora, oraz świadczyć usługi dodatkowe.

KORZYŚCI

  • Rzetelny parter
  • Klarowne umowy
  • Pełen pakiet możliwości
  • Platforma VoIP
  • Przydzielona numeracja
  • Wysoka jakość głosu
  • Natychmiastowa historię połączeń
  • Pomoc techniczna

INTEGRALNOŚĆ

  • Doświadczony zespół ds. rozliczeń
  • Niezawodny zespół ds. technicznych
  • Gwarantowana jakość usług

FUNKCJONALNOŚĆ

  • Wysoka pojemność sieci i punktów styku
  • Rozwiązania służące do prawidłowej obsługi połączeń z numerami ratunkowymi
  • Proaktywny monitoring kluczowych parametrów usług

BEZPIECZEŃSTWO

  • Wsparcie posprzedażowe w zakresie usług
  • Gwarancja jakości i usług
  • Pełna elastyczność

OSZCZĘDNOŚĆ

  • Przejrzysty system rozliczeniowy
  • Bezpłatne połączenia wewnętrzne
  • Nielimitowane połączenia w ramach abonamentu
  • Pakiety minut

TECHNOLOGIE

  • SIPTRUNK: Skalowalność i Optymalizacja Kosztów

    SIPTRUNK (Session Initiation Protocol Trunking) umożliwia przesyłanie połączeń głosowych przez internet, zastępując tradycyjne linie telefoniczne. Oferuje elastyczność, skalowalność oraz redukcję kosztów operacyjnych. Dzięki SIPTRUNK możesz zarządzać liczbą połączeń zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy bez konieczności inwestowania w dodatkową infrastrukturę.

    SIP: Fundament Współczesnej Telekomunikacji

    SIP (Session Initiation Protocol) jest standardem komunikacyjnym, który umożliwia zestawianie, modyfikowanie i kończenie połączeń głosowych oraz wideo przez internet. SIP jest podstawą technologii takich jak VOIP i SIPTRUNK, zapewniając płynne i niezawodne przesyłanie danych w sieci.

    PBX: Inteligentne Systemy Zarządzania Połączeniami

    PBX (Private Branch Exchange) to zaawansowany system telefoniczny, który umożliwia zarządzanie wewnętrznymi i zewnętrznymi połączeniami w firmie. PBX oferuje funkcje takie jak automatyczne przekierowywanie połączeń, grupowanie linii telefonicznych, voicemail oraz interaktywne menu głosowe (IVR).